دو هفته گذشت! یکم دارم از درس دور میشم، این هفته جبرانش میکنم... قول میدم... راستی! الان فهمیدم دیگه هیچی حالمو خوب نمیکنه. حتی پول و درآمد! نمیدونم چرا اینطوری ام! شاید فکر کنی دیوونم اما دلم میخواد یه جاییم درد کنه! حداقل بدونم درد اونه که نمیذاره کار کنم! نمیذاره درس بخونم! میدونی این دردی که دردش فیزیکی نیست خیلی بد دردیه...! میدونی که چی میگم...

  • آقای ربات
  • شنبه ۱۵ مهر ، ۰۰:۰۶ ق.ظ
  • بازدید : ۳۷

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۱۵ مهر ۰۲ ، ۰۰:۳۰

امروز رفته بودیم قبرستون. 

داشتم فکر میکردم اگه همین الان بمیرم برم تو یکی ازین قبرا واقعا تو حالم فرقی نداره.

نه این که زندگیم کسل کننده باشه یا هرچی.

ولی احساس میکنم اگه قراره تهش راهمون بیفته به اینجا، این همه سرگردونی پس چرا؟

من خیلی تو این احوالات نیستم اما سعی کن از این فکرا در بیای چون وارد پوچ گرایی میشی! و این چیز خوبی نمیتونه باشه قطعا..
تو نمیدونی بعدش قراره چی بشه، پس برای بعدش، بعدا برنامه ریزی کن. الان یه چیزی پیدا کن تو همین دنیا و بهش بچسب. چون اگر رها باشی هم اتفاقات خوبی نمیوفته!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">