یادت نرود ما به هم احتیاج داریم ! 

باور کن ..

برای رسیدن و فرار کردن ها 

برای ساخته شدن و ثبت کردن ها 

ما به هم احتیاج داریم ...

وگرنه من و تو چه کسی را دوست داشته باشیم !؟ 

یا مثلا با چه کسی حالمان خوب شود ؟! 

من به تو فکر میکنم 

به تو احتیاج دارم 

وگرنه دیگر فکر هم نمیکنم ...

واقعیتش را بخواهی من به دلیل احتیاج دارم ...

 

دلیل من تویی :)

تو را نمیدانم ...

 

#به قلم صابر ابر 

 

برای کسی که خیلی حواسش به من است ! 

 

ربات. \/\/

تعداد نظرات این پست ۵ است ...

۱۶ آبان ۹۶ ، ۰۲:۴۵
چه قشنگ ^__-

(;
۱۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۳
چقد قشنگ بود این متن:)
لطف دارین :)
۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۵:۰۹
خیلی زیبا بود :)
خوش به حال کسی که این جملات برای اوست :))))
اخه متنش واقعا زیباست:)
هههخخ
:)
۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۸
نچ نچ باید برم بخوابونم تو دهنش خخ
بله ؟!!؟ 
۱۶ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۹
خوشمان امد:)
خدا رو شکر 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">