میخوای مجبورم کنی تموم شده 

اصلا میخوای متقاعدم کنی طوری نشده 

هیچ اتفاقی نیوفتاده

از جنگ با من میترسی :)

پس نیا سمتم

سرباز هاتو نفرست دورم 

نخواه بهشون گوشزد کنم به کی دارن نزدیک میشن

میگی تموم شده 

میخوای مجبورم کنی تمومش کنم

من باختم اوکی 

اما طوری نمیبازم که تو هم برنده باقی بمونی 


ربات.شاه سیاه همیشگی.

تعداد نظرات این پست ۴ است ...

۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۶
زندگیت شاد
:(
۰۵ آبان ۹۶ ، ۲۰:۳۰
ببخشید یه سوالی داشتم من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم میخواستم بپرسم ایا متنهای شما مخاطب خاصی داره یا همین جوری میگین ؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید این سوال رو میپرسم اخه چند روز درگیرش هستم:)
سلام ناشناس
خخ نه مخاطب خاصی نداره 
۰۵ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۰
شما خیلی خوب مینویسی بعضی از متنات عالین:)))
پس باید بگم امیدوارم در تمام زندگیت موفق و سر بلند باشی عزیز:)
تشکر . نظر لطفتونه
اونقدرام خوب نیستن 
فقط برای خالی کردن خود آدم به کار میان 
۱۰ آبان ۹۶ ، ۰۹:۰۸
آغا خیلییی با صلح و پرچم سفیدو اینا بازیو پات کنید:)
خخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">