1 سالگی : متولد شدم

2 سالگی : چیزی نمیفهمیدم

3 سالگی : تکرار های روزانه احمقانه ولی شیرین

4 سالگی : آتاری دستی . سگا . آرش دوست همیشگی . جواد اولین دوست زندگی . عاشق تفنگ و جنگ و خرابکاری

5 سالگی : عاشق لوازم الکتریکی .. شبی که توی کافی نت قایم شدم.. عاشق اینکه رو زین دوچرخه بشینم دخترخاله ام تنها همبازی من .. و ..... 

مرگ پدر 

6 سالگی : بهت زده 

7 سالگی : دغدغه مشق شب . بازی با دخترخاله . خانه خاله .. سوپ جو ...

8 سالگی : کامپیوتری که با کارتن درست کرده بودم . سردی زمستون ها 

9 سالگی : نمره های بیست .... تو این سال فقط نمره بیست میگرفتم ....                  

10 سالگی : مسئله های مزخرف ریاضی . بازی فوتبال . کارت بازی . تیله بازی

11 سالگی : عشق های بدون عشق ! زندگی با اهنگ های محسن یگانه و حفظ کردن تکست رپ ها از جمله بهرام و اینا ...

12 سالگی : رفتن و عروس شدن دخترخاله ....

13 سالگی : 13..........

14 سالگی : بالاخره جایزه شاگرد اول شدنم شد سگا !! دستگاه بازی که همیشه آرزوش به دلم بود

15 سالگی : اولین کامپیوتری که مال خودم بود ......

16 سالگی : اهنگ های ابی ... عاشق دختر همسایه شدن .. برقکاری .. یادگرفتن طراحی سایت . مرگ پدر بزرگ .. بهترین سال عمرم

17 سالگی : شروع اشتباهات زندگیم .. مبدا بد شدنم 

18 سالگی : بهاری که هیچوقت تمام نشد .. تابستانی که لذت بخش با همراه خستگی های بسیار گذشت . پاییزی که فقط بوی درس میداد .. و 

زمستانی که پر از عطر بوی رز آبی بود 

19 سالگی : فکر کردن به این 18 سال :( و مردم .... 


آقای ربات - ....


تعداد نظرات این پست ۳ است ...

۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۴
عجب دغدغه هایی تو سن ۱۹ سالگی داشتی:(
ولی اینو میگم که خسته نباشی واقعا :)
امیدوارم حالت بهتر باشه:)
اره
مرسی ! سلامت باشی ! 
مرسی..
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۶
: (

خب حالا ی چندتایی مورد خوبم پیدا میشه دیگ ..
مورد خوب ؟! 
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۷
من زودتر مردم...
شانزده سالگی شدم یه مرده ی متحرک
اخی .. چرا ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">