بدترین اشتباه من این بود که بد شدم

بد شدم و این عمق فاجعه بود

عمق تاریکی های دلم

خب بچه بودم

نمیدانستم بد که باشم

افتخار نیست .. آزادی نیست .. رهایی نیست 

بد که باشم

راه برگشتی نیست .. جبرانی نیست .. شادی نیست


بد شدم

و این کل سهم من از زندگی بود.


ربات.

  • آقای ربات
  • پنجشنبه ۲۶ مرداد ، ۲۱:۴۵ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۲۵۰

تعداد نظرات این پست ۴ است ...

۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۹
میتونی خوب باشی کافیه خودت اراده کنی ^_^
نچ
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۱
:/
..
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۱
:((((((
هیچی ندارم بگم:(
:(
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۴
:( :( :(...
:) )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">