صداش کردم

جوابمو نداد

دوباره صداش کردم

جوابمو بازم نداد

سه باره صداش کردم

معمولا این بار جواب میداد

اما نداد


خب پیش میاد دیگه ...

فقط نذار فکر کنم که تو رو هم دارم از دست میدم. خب ؟ 


آقای ربات - m.R

  • آقای ربات
  • يكشنبه ۲۲ مرداد ، ۰۰:۴۱ ق.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۲۱۹

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۶
:(
:/
:(
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۸
سه بار که چیزی نیس من پیش اومده ده بار صدا کنم جواب نگیرم ولیییی بعدش برخورد فیزیکی انجام دادم که یاد بگیره صداش که میکنن باید جواب بده:)
خخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">