خدایا 

بابا ما گناهکار 

بابا ما بدبخت

آقا ما اصلا بد کل دو عالم

ولی نه اینکه روزی 15 ساعت کار کنیم :(

بی انصافیه خب :(

همین تنی که بهم دادی رو باید سالم به خودت تحویل بدم یا نه ؟؟؟

باید هفت روز آینده که اینطوری کار کردم و مردم 

باید این کمر سالم باشه ؟ دست ها سالم باشه ؟؟؟

نکن دیگه خدای بزرگ ... 

دلم پره ... شدیدا به این روزای سنگین اعتراض دارم

نا شکر هم نیستم .. خودت میدونی آخر هم نماز چقدر تو رو شکر میکنم برای همه نعمت هایی که بهم دادی 

اما اصلی ترین نعمت یعنی وقت 

وقتی که با هیچ پولی خریدنی نیست رو ازم داری میگیری ... 

آخه من هیچی 

مادرم که دلش خوشه من فردا روزی دکتر میشم ... اون که خوبه ... دلت برای اون نمیسوزه ؟ 

هعیی خدا .. 

الان به کسی بگی اینا رو میگن داری امتحانم میکنی 

خدایا فقط ما بدبخت بیچاره ها رو داری امتحان میکنی ؟؟ 

فقط ما رو دوست داری و به ما سختی میدی ؟؟ 

نه دیگه ....

نشد خدا ....

شکککککککککککررررررررررررررررتتتتتتتتتتت.........


آقای ربات - در حال مردن -  34%

  • آقای ربات
  • پنجشنبه ۱۹ مرداد ، ۲۲:۳۰ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۲۴۴

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۱۹ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۶
خسته نباشی داداشه ...

: (
خسته ام خواهر :)
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۳
هعییییییییییی:(
خسته نباشید...
مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">