تقریبا بیست سال پیش 

یک روزی مثل همین امروز 

یک ربات دیگه برنامه نویسی شد 

متولد شد 

و نفس کشید 

تا زندگی برای ربات سیاه (من) راحت تر باشه


امروز برای من شروع یک زندگی دیگس 

مثل یک تولد دیگه 

مثل یک سبک زندگی دیگه زیستن

حتی مثل کمی شاد بودن و لبخند زدن

من امروز را بهتر از این میخواستم

بهتر از 15 ساعت کار بی وقفه 

اما 

متاسفانه سرنوشت

خیلی بی رحم تر از این حرف هاست 

پس با زبانی که نیست 

با اسپیکر های ربات گونه ام که لبه هایش زنگ زده 

داد میزنم 

تولدت مبارک خانم ربات :)


پی نوشت : عکس رو دو سه روز پیش درست کرده بودم (مدرک برای اینکه بدونی یادم بود  ! )

  • آقای ربات
  • چهارشنبه ۱۸ مرداد ، ۲۲:۴۹ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۳۳۴

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۱۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۳
و بازهم تولدت مبارک مرسانا جونم:)
باتشکر ازآقای ربات بابت پست خوشگلشون:)
:(
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۷
تمام رویاها بی اراده ب شروع این بیست سالگی ختم شد
منم توی دفتر خاطراتم نوشته بودم 

من در بیست سالگی ام ، در شرکت گوگل کار خواهم کرد ...

و گاهی دلم میگیره از فاصله اون چیزی که میخواستم باشم و اون چیزی که هستم :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">