آرزوی من این است

که دو روز طولانی 

در کنار تو باشم

فارغ از پشیمانی

آرزوی من این است

یا شوی فراموشم

یا که مثل غم هر شب 

گیرمت در آغوشم

آرزوی من این است

که تو مثل یک سایه

سرپناه من باشی 

لحظه ی تر گریه 

آرزوی من این است ...

  • آقای ربات
  • سه شنبه ۱۷ مرداد ، ۱۴:۰۷ ب.ظ
  • خرت و پرت
  • بازدید : ۳۲۲

تعداد نظرات این پست ۶ است ...

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۹
ایشالله به آرزوت برسی علی جان
خخخخ
سلام ماهور جان
خوبی ؟ بهتر شدی ؟؟؟
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۱
سلام
محتواتون عالیه
خواستی بیا همو دنبال کنیم
سلام 
مرسی
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۳
خوبم تو خوبی ؟

خوب :)
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۷

آرزوی من این است

..............

یا که مثل غم هر شب 

گیرمت در آغوشم


چرا فراموشت کنم رو پاک کردی ؟! 
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۱
زیبا:)
امیدوارم به آرزوهاتون برسید...
خخخ 
مرسی
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۹
: (
برفت
:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">