چی گفت؟؟؟؟

  • آقای ربات
  • دوشنبه ۱۶ مرداد ، ۲۳:۰۴ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۲۶۳

تعداد نظرات این پست ۷ است ...

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۷
دقیفا چی گفت؟ :)
خودمم نفهمیدم
یعنی ترجیح میدم نفهمم :|
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۴
کی بود و
چی گفت ؟
:/
خودت :/
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۵
منم نفهمیدم چی گفت...
اصن چرا اینجوری حرف میزنه نه آدم میفهمه نه ربات!!!
واقعا چرا؟!!!
البته بیخیال چیزخاصی نگفت!خخخخ
!!! 
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۷
بیخی داداشی
.

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۷
:/
بیخود کردین س تا تون.
زهرا 
ارامم .ف
خودت
...
بقیه رو‌نمیدومم
اما من از لحنت خیلی ناراحت شدم 
انگار که منتظر بودی برم...حالا من که هستم
اما فوری آخرین کامنت کردیش..............
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۳
این زهرا.. ک بت میگ داداشی
همون زهراس؟

واسم از دور خارج شد : |
نیست دیگ تو لیستم ...
ربات نیست اما میگه آره 
درسته...
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۸
چی میگ اره درسته ؟!
چی ؟!
هیچی من غلط کردم :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">