1-سفید

2-برف

3-برف سفید

4پینک (صورتی) 

5-aliam (این خودش داستانی داشت هاا ... یادش بخیر... )

6-cl00ner ( زمانی که جو گیر بودیم :/ )

7-alinux (دوره حرفه زندگی کردن من با کامپیوتر با این اسم شروع شد ... )

8-hunter (حس رابین هود بودن به ما دست داده بود :/ )

9-Mr Robot (پر افتخار ترین و پر داستان ترین اسم مستعاری که داشتم :/ )


...

کم کم باید به فکر اسم 10 ام باشیم :)

باشیم ؟؟


ربات.


  • آقای ربات
  • دوشنبه ۱۶ مرداد ، ۱۹:۵۶ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۴۴۸

تعداد نظرات این پست ۷ است ...

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۳
خخخخخخ عجببب میگردم ی خوب پیدا میکنم خخخخخخخ
خخخخ
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۴
چه اسم های بامزه ای داشتی داداش:)
خخخ
ما هم جوونی کردیم دیگه :)))
چه خبر ؟ کم پیدایی داداش ؟
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۶
سلامتی :)
اصلا این چند روز حال و حوصله وبلاگ رو ندارم بعضی وقت ها میام و میرم:)
انشاالله چند روز دیگه میام:)

انشالله که زودتر به حال و حوصله بیای 
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۲
با من خدافظی کن برو سراغ اسم بعدیت ..

خدافظ رباته از دور خارج شده ..

+ آخرین کامنت ..
عه ! 
عه !!! 
عهههههههههههههههه ! 

چی شد !؟؟! 
:/
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۱
میخای دیگ ربات نباشی
خب از رباتا خدافظی کن :/
:/
کی گفته میخوام نباشم ؟
من هستم تو بهترین و بدترین روزای نحس :/
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۴
باشه حرص نخور !
داداش رباته
:(
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۰
اسمتونو بذارید ده هزار...
هم معلومه دهمین اسم مستعاره
هم رتبه ی کنکورتونه دیگه...
*شمابیخیالش شدید من ول نمیکنم حالا خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">