رتبه کنکور بالای ده هزار یه چیز شخصیه

زیر ده هزار شده باشه نه تنها عمومیه

بلکه پلاکارد میندازن گردنشون

دهنتم سرویس میکنن !! 


حالا سوالی که اینجا پیش میاد اینه که من رتبه ام دقیق شده 10 هزار :/

این وسط من چیکار کنم !؟! 


پی نوشت : کشتم خودمو با این رتبه ام !! 


ربات.

  • آقای ربات
  • دوشنبه ۱۶ مرداد ، ۱۶:۲۷ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۲۳۵

تعداد نظرات این پست ۵ است ...

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۰
نیس خیلی هم خوب اوردی :/

برو درستو بخون بدو
خخخخخخخخخخ
حسین میگه اینا رو ! به من چه !! 
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۲
نه بابا، نفرمایید...
من خودم به شخصه میخوام بیام ازتون امضابگیرم:)
کی همچین رتبه ی رندی داشته تاحالا؟!!!
خوش به سعادتتون
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۸
ای دیفوونه
:))))

توبارتبه ت کاری نداشته باش بشین درستوبخون :)
خخخ

چشم :)
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۶
اینجوریام نیستا فقط اگه کسی زیر 3000 باشه که امید قبولی داره میگه.
خیلی ها با 5000 هم قبول میشن . :/
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۵
3000 رو اشتباه گفتم.
در کل هم تجربی(فقط پزشکیو اینا)منظورم بود.که الان فهمیدم فکر کنم شما ریاضی باشین.و لابد  جو بین ریاضیا اینجوریه که زیر 10 هزار خوبه...
خخخ
نمیدونم چی بگم ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">