دلم امشب نوشتن میخواهد 

بگذار واضح بگویم

دلم امشب میخواست درون یک کوهستان بودم

شب بود

من به خودم پتو پیچیده بودم

و کنار  آتش

لپ تاپ روی پاهایم

و یک لیوان شیر داغ کنارم بود

و مینوشتم

از تمام تاریکی های دور و برم

آخر میدانی من عاشق تاریکی ها هستم ...


ربات.

  • آقای ربات
  • شنبه ۱۴ مرداد ، ۲۲:۰۹ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۲۵۹

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۲
خب تصور کنید همون جایی که دوس دارید هستید وبعد بنویسید...
وقتی چیزی که میخواید میسر نیست توی رویاتون میتونید داشته باشید.
من خودم تو رویام
بعد توی رویام به رویای دیگه فکر کنم !! ....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">