از پنجره به بیرون نگاه میکنم

به مردم

به افرادم

به صفحه بازی

من زمانی شاه سیاه این میدان بودم

حال هم هستم

اما حال تنها یک شاه فراری ام

فراری از افرادم .. از مردمم .. از صفحه شطرنج

شاید هم یک شاه تبعید شده 

تبعید شده به غار تنهایی

به هر حال 

من فعلا کیش و مات شده ام 

و برای مدتی 

باید تنهایی هایم را بغض کنم

و قورت بدهم

باید حرکت ها را بررسی کنم

و هر وقت دلم گرفت

هزار لعنت بفرستم به شاه سفید

و ارتشش که برایش دلسوزی کردم

اما 

دلم سوخت....


اقای ربات  - شاه فراری

تعداد نظرات این پست ۳ است ...

۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۸
دیگه وقتی پای شطرنج بیاد وسط من هیچی نمیگم...
بهترین بازی دنیاااا:)
خوبه هنوز دل دارید:)
خخخ 
من قهرمان شطرنجم :)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۲
خیلیم خوب...
من امضا جناب قهرمان:)
:)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۳
ببخشید نظری ندارم :(
ولی میتونم بگم قوی باش داداش :)
 پایان شب سیه، سپید است:)
فدات:))))))))
مرسی عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">