این روزها میگذرند و من دنیا را 

پشت عدسی های عینکم میبینم

شفاف تر 

قشنگ تر 

و تنها چیزهایی که عوض شده 

نگاه مردم به من 

و قیافه و شکل ظاهری من :)



پی نوشت : خدایی خیلی با عینک عوض شدم !! نه ؟


اقای ربات - عینکی

  • آقای ربات
  • يكشنبه ۸ مرداد ، ۲۲:۳۴ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۳۲۶

تعداد نظرات این پست ۴ است ...

۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۶
سلام
اره خیلی با عینک عوض شدی شیطون:)
شیطون !! یا خدا !! 
یه دوستی داشتم اونم اسمش یزدان بود ..
شیطون که نوشتی و خوندم و توی مغزم صداش در اومد
مثل صدای همون یزدان دوستم بود !! 
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۹
خوشحالم که یاد دوستت افتادی:)
مخلصتم داداش:)
چاکریم :)
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۷
الان دیگه چهره ی یه داروسازواقعیو دارید...
دیگه خداحفظتون کنه واسه این مملکت.
انگارعینک روی دیدآدمابه زندگیم تأثیر داره!منم امتحان میکنم.
خخ واقعا ؟×؟ ! 
لطف دارید مرسی :)
خدا شما رو هم حفظ کنه
ی چیزی هم بگم بین خودمون بمونه
من اصلا از اون دکتر خوبا نیستم !! 
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۵
ای وای چرا؟
میخواید با جون مریضا بازی کنید؟
بالاخره من قبول کردم که بد هستم
پس باید بدترینه باشم
نه من به مریض ها چیکار دارم! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">