رفیقا میگن 

که فراموشت کنم

میگن همونطوری که تو بیخیال منی منم بیخیالت شم 

رفیقا میگن باید دست بکشی 

اونا رفیق نیستن اصلا ..

اگه کسی باید فراموش بشه اونان نه تو 

من چطوری تو رو فراموشت کنم وقتی هنوز اسم تو

رمز گوشی منه ؟ 

چطوری فراموشت کنم که لقبت رو حک کردم روی سر اتاقم ؟ 

چطوری میشه بهت فکر نکرد وقتی همه شعر هاتو حفظم و توی دفترخاطراتمم نوشتم ؟

هوم ؟ 


آقای ربات - فراموش

  • آقای ربات
  • چهارشنبه ۴ مرداد ، ۲۱:۴۴ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۲۹۸

تعداد نظرات این پست ۲ است ...

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۵
نه بابا رفیقا چرت میگن...
فراموشش نکنی ها:)
خخخخ !!! 

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۴
واقعاً انتظار کاملا بی‌جایی‌ـِه که به جای کسائی که فقط وقتی بهمون احتیاج دارن میان سراغمون، 
کسی رو فراموش کنیم که مدت‌ها تو هر لحظه باهاش زندگی کردیم..
درسته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">