با چند جمله خودم رو توصیف میکنم : 

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو برد :(

اینقدر پیام ندید چقدر خوشتیپ شدی خخخ (الکی مثلا  ! )

و همینطور پیام ندید دکتر آینده ! من داروساز میخوام بشم خیلی به دکتر بودن ربطی نداره ! 

چطوری از فردا راه بیوفتم خیابونا .. خدایا ! 

پیر شدم رفت هعیی ... ! 


  • آقای ربات
  • دوشنبه ۲ مرداد ، ۲۱:۲۰ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۳۵۲

تعداد نظرات این پست ۱۰ است ...

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۳
خداحفظتون کنه واسه خودتون:)
چرا انقد عصبانی؟؟؟
چرا اصن گریه؟
مرسی !  خدا شما رو هم برای خودتون و خانوادتون حفظ کنه ! 
برای وبلاگ منم حفظ کنه که با نظراتتون من رو سرگرم میکنید !! 
عصبانی بودن از ویژگی های منه
گریه هم .. لازمه دیگه ! نیست ؟
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۷
راستی عینکتونم مبارک...
عین این بچه خرخونا شدید واقعا :)
مرسی  ! 
خخخخ ... چه خوب ×! 
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۰
به به اقای ربات :)
نه بابا عینک بهت میاد تازه خجالت نداره .عینکی بودن خیلی خوبه :)

به به آقای یزدان :)
جدی ؟ خیلی ممنونم نظر لطفته
کجاش خوبه ؟! 
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۳
چرا دیگه تو عکس اخم کردی:)
حداقل یه لبخند میزدی:)
خخخ
دلایل فلسفی داره که اخم کردم خخخ
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۴
چون خودم عینکی هستم میگم عینک خوبه:)
اها 
عینکی بودن خیلی مزایا داره !! 
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۲
خداسرگرمتون کنه!
گریه لازمه ولی نه تااین حد...
عصبانیتم خب ویژگیتونه،کاریش نمیشه کرد.
کجای عینکی بودن مزیت داره؛هان؟!!!
آمین ! 
خدا سرگرممون میکنه دیگه ! شما وسیله شی ! 
بله.. زیاد هم نیست ! فقط واسه جذابیته خخخخ
مزیت نداره ؟ 
یه جا خونده بودم کسایی که عینک میزنن تمرکز بیشتری میتونن روی سوژه بکنن
مثلا کتاب خوندن .. مثلا یا هر چیز دیگه ایی ..

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱
ای داداش عینکی نکن اینجوری زشتو میشی بخند تا دنیا بروت بخنده :)
دیدی چی شد ؟ 
خودکار همراهم نبود یادداشتش کنم ! 
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۴
چیو یاداشت کنی ؟
سخنت رو ! 
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۴
پیرررررررررررررررررر نشدیییییییییی (با جیغ )خخخ
خخخخ
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۹
اها حتما یادداشت کن برادر :)
چشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">