کلی دکمه اون بالا اضافه کردم

بعدش آپدیت من رو قبول نمیکنن

میگن حتما باید یه تغییر کلی داشته باشی :/


ربات.

  • آقای ربات
  • جمعه ۳۰ تیر ، ۱۶:۵۷ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۲۴۳

تعداد نظرات این پست ۵ است ...

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۳
راست میگن :)
:/
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۹
آقا چرا ناراحت میشی ؟! :/ 
عه 
همیشه حق با مشتریست :))
من حرفی ندارم !
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۹
ناراحت نشو خب حق داریم دیگه
 میگی آپدیت بعدا چهار تا دکمه تغیر میدی :/
نرم افزار زاپیا توی نسخه آپدیت جدیدش فقط رنگ دکمه هاشو عوض کرده :/
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۴
نه هرچی خودت دوست داری انتخاب کن:)
حرف بقیه که همیشه ملاک نیس:)
به نظر من وبلاگت عالیه اگر یه خورده شاد بنویسی:)
بیا 
یکی پیدا شد بالاخره موافق باشه با من ! 

۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۷
مگه تو نرم افزاری ؟؟؟؟؟؟
من یزدان را خفه خواهم کرد :(
ربات که هستم :/
من از یزدان محافظت میکنم ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">