یادمه 16 سالم بود

اولین بار تو رو توی یه مجله دیدم

همه اش رو خوندم

شاید بگن جو گیر شد 

ولی من از اون روز به بعد مثل نابغه ها رفتار کردم

مثل خودت

رفتم از این مکعب روبیک ها خریدم

یاد گرفتم که کاملش کنم

تمام مسائل هندسه ام رو دیگه خودم حل میکردم

عاشق ریاضی شدم

من تو رو الگوی خودم قرار دادم 

حس میکردم یه روز میتونم بیام و از نزدیک ببنیمت

تو دانشگاه استنفورد

یادش بخیر .. روزگاری داشتیم..

وقتی درس میخوندم چشمامو میبستم و حس میکردم تو استاد منی 

من به خاطر تو اینقدر به ریاضی علاقه مند شدم

ملکه ریاضی جهان و ایران

و حالا امروز خبر دردناک مرگت رو شنیدم ......

هنوز موندم .. شاید دروغه .. شاید شایعه اس .. ولی نه .. تایید شده خبر ...

لعنت به این سرطان کوفتی .. 

حالا من یه مسئولیت بزرگتری دارم 

میخوام داروساز شم و ریشه سرطان رو بکنم .. میخوام داروی درمان سرطان .. هر نوعی رو بسازم

دیگه نمیخوام الگوهای زندگیم مثل تو برن

و حالا من تو رو توی خیالی میبینم که نیست

یک چراغ در تاریکی 

که حالا تاریک شد 


روحت شاد.

  • آقای ربات
  • شنبه ۲۴ تیر ، ۱۴:۱۴ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۳۰۶

تعداد نظرات این پست ۳ است ...

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۱
وای چقدر بد!
خدا رحمتش کنه
و اما سلام داروساز جوان و با آینده...
روحش شاد  .
علیک سلام :)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۲
واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم...این سرطان کوفتی....فکر کنم کوفنی واژه ی مناسبیه واسه شرح فاجعه بودنش...امروز آدمی از بینمون رفت که شک دارم حالا حالاها مثلش به دنیا بیاد...
دقیقا همینطوره .
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۹
روحش شاد و یادش گرامی... :(
:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">