تو فکرم بود امروز هم خاص تر باشه

ولی با یه نصیحت تمومش میکنم

سعی کنید تو فضای مجازی وقتی چیزی رو ول میکنید

کلا حذفش کنید

حالا چه میخواد یه دوستی باشه

یا یه وبلاگ باشه 

یا یه چت روم باشه

حذف کنید و رد بشید

من وقتی به وبلاگ هایی نگاه میکنم که یکی دو سال پیش آپدیت شدن

و کلی توش مطالب قشنگی دارن

گریه ام میگیره .. یه جور حس غریبی پیدا میکنم

نکنید این کار :/


به امید روزی که هر چیزی تو اینترنت میبینیم آپدیت شده و به روز باشه . 

  • آقای ربات
  • شنبه ۲۴ تیر ، ۰۹:۱۸ ق.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۱۹۵

تعداد نظرات این پست ۳ است ...

۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۹
آخ که گفتی !
منم اینقدر دلم میگیره وقتی میرم آخرین پست یه وبلاگو میخونم میبینم مثلا زده :
ثبت شده در تاریخ 14 آذر 1393 :(
هووم :(
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۴
موافقم :) چیزیه که هر روزم داره زیاد تر می شه و آزار دهندست !
درسته ...
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۹
الهی امیییین
کوووووووووفت کجایی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">