خب تمام شد ...

نمیدونم چرا امروز یاد اولین روزی افتادم که مدرسه رفتم

یه مداد سیاه . یه مداد گلی . یه جعبه مداد رنگی 12 رنگ و یه کیف و یه دفتر ..

امروزم آخرین روز مدرسه بود

با یه هدفون و یه گوشی رفتم ...

راستشو بخوای دلم گرفت .. کاش دوباره این دوازده سال تکرار میشد 

همون روزای بدش رو هم میخوام دوباره تکرار کنم .. همون روزای پر از استرس رو 

...

اینا رو میگم یه ذره اشک از گوشه چشم چپم میریزه

اره خب من دلم گرفته .. تو این دوازده سال خیلی کارا کردم 

ولی اونی که میخواستم نشد

و اگه دوازده سال دیگه هم وقت صرف کنم اونی که میخوام نمیشه

دلم گرفت از فاصله اون چیزی که میخواستم باشم و اونی که هستم

تو رو نمیدونم ولی من الان نباید اینطوری بودم

این دوازده سال .. هشت سال اولش پر بود از انگیزه و شور و شوق و هیجان

یه علی بود و یه کتابخونه که همه کتاباشو خونده بود 

یه علی بود .. یه شاگرد اول .. یه سوپر درسخون

چهار سال بعدیش انگار همه چی چپه شد 

دیگه کتابخونه خیلی کم رفتم

کم کم از نظر ها پنهان و فراموش شدم

اونایی که منو دوست داشتن همراه من افسرده شدن و یواشکی برام اشک ریختن

اونایی که برام معمولی بودن فقط ناراحت شدن

اونایی که دلیل رشد من بود (همون دشمنا ... ) شاد شدن و راه پیشرفت براشون باز شد 

من که از اونا انتظار ندارم .. بذار پیشرفت کنن و منم پز بدم...

ولی من به این دوازده سال از 10 .. 6.5 میدم ...

شیش نمره اش به خاطر هوای بارانی و من و من و من 

نیم نمره اش هم به خاطر روزای خوب تحصیلی . به خاطر نمره های خوبش

ناراحتم که چرا بهتر از این زندگی نکردم .. اونطوری که خودم میخواستم

و خوشحالم چون با این سن کمم چیزایی رو تجربه کردم که خیلیا تو 50-40 سالگی تجربه میکننش...

اینم آخرین کارنامه ....

 

این موزیک رو هم گوش کنید (پیشنهادی ) » تو راه میومدم اینو گوش میکردم گریه امم گرفت ولی از درون :)


 

 

پ.ن : کارنامه رو گذاشتم همه ببینن .. حتی خودم . حتی خودش . حتی اونایی که میگن اگه درسی رو نیوفتاده بودی چرا کارنامه نهایی رو پاره کردی ... 

 

آقای ربات - آخرین کارنامه..

  • آقای ربات
  • دوشنبه ۲۹ خرداد ، ۱۰:۵۲ ق.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۱۷۷

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۳
درس خونیا :))))
:/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">