خب! برنامه اینه... هر شب قراره بیام و بنویسم، که یادم بمونه هدفم چیه و برای چه کاری دارم مینویسم، برای چه چیزی دارم کار میکنم، برای چه هدفی دارم روزامو میگذرونم. هر شب قراره یکی از نوشته های قدیمی کانالم رو پاک کنم و یاد بگیرم چطوری زندگی نکنم! خیلی وقت بود که از ربات بودن خارج شده بودم، میدونی؟ شاید ربات بودن چیز بدی "حداقل برای من" نبوده... شاید وقتشه بازم برگردم به همون آقای ربات.

امروز روز صفره، یعنی یک روز قبل از شروع ماجراجویی هایی که قراره امسال انجام بدم تا منو به هدفم نزدیک کنه. البته نزدیک نه! دیگه نمیخوام از احتمالات حرف بزنم. میخوام با قطعیت بگم سال بعد این موقع من اینجا نیستم از هیچ لحاظی! چه مالی چه اجتماعی چه مکانی... قول میدم به تو، به خودم.

امروز اتاقمو مرتب کردم، برنامه ریختم، برای همه چی برنامه ریختم! کار، زندگی، درس، همه چی... باید شروع کنم به پول پس انداز کردن، دیگه نمیخوام روزام تکرار روزای قبلی باشن. باید باید باید یه چیزی فرق کنه...اوپس.. ببخشید! یه چیزی نه! خیلی چیزا...

تو این 11 ماه، اگر دلم گرفته بود، اگر ناراحت بودم، اگر دلتنگت بودم :)، اگر فکرم درگیر بود، اگر هررررررررر اتفاقی افتاد، من نباید از برنامه ام عقب بمونم، نباید روزامو الکی هدر بدم، نباید ... میفهمی؟ نباید...

 

لطفا مراقب خودت باش، مراقب اون حسی که داری باش، یادت نره داری برای چی میجنگی، لطفا عوض نشی.

-آقای ربات

 

[ویرایش]

گریه هامم کردم... یکم شل شده بدنم، سرد شدم، ولی خودمو نمیبازم...خودمو نمیبازم...نمیبازم....

  • آقای ربات
  • جمعه ۳۱ شهریور ، ۲۲:۲۱ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۱۸

تعداد نظرات این پست ۰ است ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">