...

به یاد تو امشب وبلاگم یک ساله میشود

کاش بودی تا برای دلتنگی هایم روزهای کمتری صرف میشد

کاش بودی تا با خط خطی های شبانه

کسی را نمیگریاندم

کاش یک سال نمیشد و برمیگشتی 

تا برای من 

برای دست هایم

برای اشک هایم

برای شب های سخت بی تو

برای تنهایی هایم

کاش بودی تا خدا کاری میکرد

کاش بودی تا این صفحه وبلاگ

فشار سخت واژه ها را کمتر تحمل میکرد

امشب را کمی خاص تر میخواهم

از خودم چیزی ننوشتم .. فقط قالب کپی کردم 

از شاملو از فروغ از گروس از ...

میدانم از اینها هر کسی در این دنیا نیست ، امشب در گور خواهد لرزید ! 

و هر کسی هم که هست از صدای گوش خراش ناقوس نوشته هایم حالت تهوع خواهد گرفت

امشب را کمی خاص تر میخواهم

خاص .. مثل همان شبی که خاص رفتی 

خاص و بی دلیل 

بدون یک خداحافظی

امشب را کمی خاص تر میخواهم

با یک نوع سردرد خفیف در شقیقه هایم

نمیخواهم از یادم برود

تو را . بهترین روزهای زندگی ام را . شب ها و گریه های یک مرد را 

امشب را کمی خاص تر میخواهم

درست مثل خودت 

درست مثل روز تولد آقای ربات

درست مثل پایان تمام زندگی من

و تولد یک وبلاگ و یک شخصیت جدید


پی نوشت : کاش اون یکی ربات هم بود امشب :)

پی نوشت 2 : یکسال گذشت .. معلوم نیست از این به بعد چی باشه .. در هر حال حلالم کنید.


آقای ربات - وبلاگ یک ساله میشود ...

تعداد نظرات این پست ۱۱ است ...

مبارک باشه😊

لاقل بخواطر وبلاگتون شاد باشید😊
مرسی :)
چشم !
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۷
ایشالله که اون یکی ربات هم برگرده
تولد بلاگتون مبارک آقای ربات عزیز ^___^
ایشالله
مرسییی ماهور خانم :)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۹
بابت وب تبریک می گم :) 
بابت پست هم به قدر کافی سنگین و پر از حس نوشتین ! حرفی نمی مونه :) 

عالی
مرسی بابت تبریک ! 
و مرسی بابت تعریف !! 
 
:)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۹
یک سال شدن وبلاگتون رو تبریک میگم :)


 متنتون هم زیباست@_@
مچکرم دوست عزیز

نظر لطفتونه
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۰
Happy birthday day ! ^,^ I am here 

ی هویی شر اومدنم .. دارم میرم !! :/
دلم برات تنگ شده 
یه جوری بیا که نری !
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۰
Happy birthday day ! ^,^ I am here 

ی هویی شر اومدنم .. دارم میرم !! :/
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۱
Happy birthday day ! ^,^ I am here 

ی هویی شر اومدنم .. دارم میرم !! :/
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۱
Happy birthday day ! ^,^ I am here 

ی هویی شر اومدنم .. دارم میرم !! :/
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۲
Happy birthday day ! ^,^ I am here 

ی هویی شر اومدنم .. دارم میرم !! :/
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۲
Happy birthday day ! ^,^ I am here 

ی هویی شر اومدنم .. دارم میرم !! :/
۲۳ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۷
تولد وبلاگت مبارک :)
مرسی خانوم میم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">