امروز رفتم چشم پزشکی و بعد از گذروندن نیم ساعت با سوزش بسیار قطره هایی که میزدن

وارد مطب دکتر شدم و گفتش که باید عینک بزنم

خلاصه منم از امروز یا فردا عینکی خواهم شد ...

فریم عینک رو با بررسی شاید هزار فریم انتخاب کردم

خیلی وسواس گونه ! 

یه چیزی میخواستم بنویسم الان مطلب رو عاشقانه کنم 

ولی بیخیال :)

میذارم به حساب پیری ! 


آقای ربات - عینک

  • آقای ربات
  • يكشنبه ۱ مرداد ، ۱۲:۲۲ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۴۶۶

تعداد نظرات این پست ۹ است ...

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۴
منم دو ساله باید عینک بزنم ولی دو ساعتم نزدم...
:)
چرا خب ؟ 
بزن .. 
من نزنم اذیت میشم .
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۵
پیری؟کتک میخوای نه؟
پیرم دیگه :)
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۸
عینک من واسه دوربینیه...
آستیگماتم نیستم و فقط واسه دیدن دور باید بزنم ولی ترجیح میدم دورو نبینم که عینک نزنم:)خخخخ
دوس ندارم
درسته 
آستیگمات چیه ؟!؟! 

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۵
اگه سطح عدسی یا قرنیه چشم کامل کروی نباشه اون فرد آستیگماته وچون در هر حالت دید واضحی نسبت به اطرافش چه دور چه نزدیک نداره باید همیشه عینک بزنه...
وگرنه لازم نیست همیشه عینک زده شه:)
اها 
یه پا دکتری ماشالله ! 
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۳
نیستی پیر عمته خخ
عمه ام که !! 
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۴
عینکت شطوریه؟
از اینایی که درسخونا میزنن :/

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۸
عه پس نزن
خخ نه دیگه اونطوری !! 
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۹
در آینده انشاالله:)
انشالله :)
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۹
ورودتون رو به زمره ی آدم های عینکی خوش آمد میگم :دی
وای چه با شکوه !! 
مرسی ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">