قسم خوردم

دیگه ننویسم


ربات.

  • آقای ربات
  • جمعه ۶ مرداد ، ۰۹:۰۸ ق.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۴۳۶

تعداد نظرات این پست ۸ است ...

۰۶ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۰
چرااا؟؟؟؟؟؟
ای بابا دیگه چرا قسم خوردی!!!
نوشتن دردی رو دوا نمیکنه
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۵
خوب هر جور راحتی ولی شخصا میگم من که خیلی ناراحت میشم اگه میشه این کار رو نکن :(((
..
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۱
آخه برای چی؟...

خیلیا خوششون نمیاد
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۵
من نمیخوام به کسی توهین کنم ولی چه کار بقیه داری هر کی دلش خواست مثل من میخونه هر کی هم که دوست نداره نمیخونه :)
ای بابا بزار مردم حرف بزنن تو گوش نکن :)))
اصلا یه سوال تو وبلاگت رو دوست داری؟؟؟؟؟؟
اره منم همینو میگم ولی آقای ربات یه چیز دیگه میگه
وبلاگم رو دوست دارم ؟ 
ببین یه سیم از وبلاگم میاد مستقیم میره تو قلب آقای ربات 
دوستش دارم و چیزایی که اینجا مینویسم از ته قلبمه
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۹
بازم ببخشید که من پررو شدم:((((
یه لحظه اعصابم از این مردم که فقط در مورد بقیه حرف میزنن خورد شد:((((
 اصلا من دیگه هیچی نمیگم :)
فعلا داداش گلم:)
فعلا 
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۸
شما برا خودت بنویس بقیه چکار دارن !
حرفاشون اذیتم میکنه
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۸
خیلیام وبتو دوست دارن..حتی خدا هم نتونسته همه رو راضی کنه...حرف دیگران چ اهمیتی داره؟
خخ دیگه فکر نمیکنم کسی باشه که این جور نوشته ها رو دوست داشته باشه ! ! 
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۹
کوفت همه عاشق اینجور نوشته هان عه :(
چجور نوشته هایی عه !؟ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">