دقیقا کِی بد شدم ؟ 

همان زمانی که 8 ساله بودم و در مسابقات حفظ قرآن در استان اول شدم ؟ 

همان زمانی که برای اولین بار پیشانی ام را روی مهر گذاشتم ؟ 

یا همان زمانی که میخندیدم  ؟ 

دقیقا کِی بد شدم ؟؟ 

همان زمانی که همه را عاشقانه دوست داشتم ؟ 

یا شاید آن زمانی که موفقیت ها و آینده ایی خوب جلوی من بود ؟ 

نه..

همه این زمان ها من خوب بودم

خوب ترین پسر دنیا

دقیقا کِی بد شدم ؟؟؟؟؟


ربات.

  • آقای ربات
  • چهارشنبه ۱۱ مرداد ، ۱۸:۲۱ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۲۸۲

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۹
بدشدن یه انتخابه شماانتخاب کردیدومن حدس میزنم بخاطراینکه بی مهری وبدرفتاری ادمهارودیدیدسردشدیدواین بدشدن روانتخاب کردید امامن یه چیزی روبهتون پیشنهادمیکنم هرموقع.به کسی محبت کردیدوبجاش بدرفتاری دیدیدهمون موقع به دلتون بگیدمن واسه خدااینکارروکردم بخاطرخداتمام کارهاتون روانجامدبدیدنه خلق خدا...تندرست وشادوموفق باشید.
بد شدن و بد بودن 
برای من فرق میکنه
من به کسی محبت نمیکنم که باز طرف بخواد محبت من رو جواب بده :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">