+فلانی(اسمش رو نمیگم)

-جان

+تا کی دوستم میمونی؟

-دوستی که زمان نداره .. انتها نداره ...

+پس مطمئن بشم یه روز بی دلیل بلاک نمیشم ؟ و میتونم روت حساب کنم ؟ 

-آره چرا که نه ... چرا باید بلاکت کنم ... دوستت دارم..

+باشه :)

- :)


یک ماه بعدش بلاک بودم ..

بی دلیل . یهویی . 

و بعد با اکانت دیگه رفتم سراغش 

و زد زیر همه چیز 

واسه همینه که دوست ندارم انسان باشم

واسه همینه که از خوب بودن

از قول دادن

از راست گفتن

از آدم بودن و مثل آدم ها حرف زدن

خوشم نمیاد

عقم میگیره

من

همین ربات ساده بودن رو ترجیح میدم به انسان بودن.


آقای ربات - یاد خاطره قدیمی .

تعداد نظرات این پست ۵ است ...

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۸
هرطور مایلید...
آقای ربات:)
چی رو مایلم ؟! 

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۷
اینکه ربات باشید رو میگم...
اها 
اره ..
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۳۶
بهترین دوست من همین چند ماه پیش یه نامه بلند بالا بهم داد که:تو بهترین ووفادار ترین دوستم هستی.من خیلی دوست دارم.همیشه در یادمی عزیزم و..
اما الان جواب سلامم رو هم نمیده:/
آدما عوض میشن..عوضی میشن!
عوض میشن بالاخره یا عوضی ؟ 
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۲۷
اگه قراره باشه بخاطر یه نفر ربات بشیم الان انسانی روی زمین نبود
درضمن هنوز رفیق بامرام واقعی پیدا میشه و البته حتی مجازی

زندگی من استثنا هستش :)
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۶
بعضیا عوض میشن،بعضیا عوضی!
درسته ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">