من را گول زدند 

این سال ها 

این ماه ها

این روزها 

اصلا روز جدیدی نیست 

همه شان شنبه است 

فقط شماره گذاری کرده اند و هفت تا هفت تا جدا کرده اند 

من را گول زدند 

و من با این فکر به دنیا آمدم که کارهایم را حتما از شنبه آغاز کنم 

اگر یک شنبه شروع کنم نمیتوانم تمامش کنم

به من یاد ندادند همین فردا بقیه عمر من است 

به من یاد ندادند فردا را به انتظار شنبه ایی که در راه است نگذارنم

من را گول زدند 

شاید هم خودشان گول خورده بودند 

این شنبه ها 

تقصیر همین شنبه هاست

این ها ما را گول زده اند ...


اقای ربات - شنبه ها 

  • آقای ربات
  • يكشنبه ۲۱ خرداد ، ۱۵:۳۷ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۳۰۴

تعداد نظرات این پست ۴ است ...

۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۶
لااله االله
D:
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۸
:/

هر کاری هست الان پاشو انجام بده :))
چشم :/
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۴
ما اشتباهی بدیم ...
ما نسخه آزمایشی انسان ها بودیم ... ! 
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۸
:/
:/ ؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">