هنوزم دلگیرم

هنوزم سردرد دارم

هنوزم که هنوزه من لعنتی به فکر تو لعنتی ام

هنوزم از اون مشتی که ازت خوردم گیجم

هنوزم که هنوزه تو فکر آخرین حرکتتم

همونی که منو مات کرد

آره من باختم که فکر کنی قوی هستی ..

اما 

بی عاطفه

من دیوونه نیستم

من ساده نیستم

من بچه نیستم

همونایی که فکر میکنی از همه بیشتر میدونن .. از همه بزرگترن .. منطقی ترن

تو رو واسه یه چیزایه دیگه میخواستن...

هنوزم که هنوزه

نگرانتم

بیخیال درد قلبم

اشک سردم

زهر لبخندم

بیخیال سردردم

من هنوزم که هنوزه دیوونتم.



-آقای ربات


تعداد نظرات این پست ۵ است ...

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۳
سلام داداش کم پیدایی چطوری؟ چه خبر؟
سلام عزیزم تو خوبی ؟ 
درگیر بدبختی هامم ..
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۸
حال دلت هر چه زود تر خوب شه☺
منم تو  مرحله ای از فراموشی قرار دارم :)
ولی خیلی بابتش خوشحالم!دلتنگی هم بالاخره جای خودشو به اطمینان میده :)
امیدوارم برای تو هم بهترین ها رقم بخوره❤
ممنون
برای من هیچوقت بهترین ها رقم نخورد :)
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۵
ناامید نباش :)
خدا کنارته،بهترین ها رو برات میخواد :)
اون بهتر مصلحتت رو میدونه❤
هستم
نیست
نمیدونه
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۵
امیدوارم یه روز خودتو اونقدر بهش نزدیک ببینی،که ناامیدی جرات نکنه بهت نزدیک شه :)❤
:)
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۱
پست رو خوندم، امیرعلیم یادم اومد؛ شخصیت اصلی یکی از رمان‌های در حال تکمیلم...
چ جالب ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">