سردرد ، سردرد ، سردرد

انتظار ، انتظار ، انتظار

فکر و خیال ، فکر و خیال ، فکر و خیال

من دارم دیوونه میشم

+ بهشون نگو .. 

چرا بهشون نگم ؟؟ اونا خودشون میدونن

+ اونا ازت سواستفاده میکنن

خفه شو عزیزم ! 

من دارم دیوونه میشم .. دیوونه ام کرده .. 

سرم داره منفجر میشه

نمیدونم کی ام 

نمیدونم چی میخام 

سرم داره منفجر میشه

لعنتی دلمم شکسته

هیچی از من نمونده

مغزم ویروسی شده

سرم داره منفجر میشه

دارم دیوونه میشم

اینا چی ان دیگه خدایا ؟؟ 

+ چیا ؟؟ ببینم ؟

همینا که روی گونه هام سر میخورن ..

+ اینا که اشکن دیوونه .. پاک قاطی کردیاا 

من دیوونه شدم .. من دیوونه شدم 

آره من هیچی حس نمیکنم

حتی اشک روی گونه هامو

حتی بغض تو صدامو 

این اشک ها یه روز تک تک قطره هاشون اسید میشه رو قلبت حالا بذار ...

این بغض ها یه روز لحظه به لحظه شون سنگ میشه میخوره تو سرت حالا بذار ..

مگه الکیه 

مگه الکیه

به همین راحتی 

همه چیو بهم بزنی و بری ؟

+حالا که رفته ؟؟ با گفتن این حرفا فقط سر من رو هم درد میاری عزیزم ! 

تو گوش نکن . به تو چه اصلا ؟؟ 

من نمیخوام بدون اون باشم .. من بدون اون من نیستم .. من هیچی نیستم بدون اون 

من اونو میخام 

من همون لعنتی رو میخام

من نمیتونم طاقت بیارم

من دیوونه شدم

دیوونه ام کرده 

من نمیتونم

نمیتونم

نمیتونم

+اگه نمیتونی ، پس بمیر

...


+: +ها هیولایه درونم بود :)

پ.ن : قشنگ ببین چیکار کردی .. خدا نکنه یه روز سرت بیاد چون میدونم چقدر نازکی .. میدونم میشکنی :(

آقای ربات.

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۶
نمیتونم 
نمیتونم 
+اگه نمیتونی,پس بمیر
:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">