من قوی ام

من سرسختم

اما از روزهایی مینویسم که ضعیف بودم

چون به نظرم اون روزها قشنگ تره واسه نوشتن

قوی بودن رو که نمینویسند ....



ربات.

  • آقای ربات
  • جمعه ۲۷ مرداد ، ۲۳:۰۱ ب.ظ
  • توییت
  • بازدید : ۳۱۰

تعداد نظرات این پست ۴ است ...

۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۵
واقعا نمینویسند...
مگه ربات ضعیفم داریم عایا؟!!!
نه روزایی که ربات نبودم !! 
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۱
امیدوارم هرچه زودتر
به فلسفه ی درستی برسی !

دعات میکنم !!

 واقعا باید کل برنامه ریزیت عوض شه!
صفر و یک هات چرت و پرت شدن : |
شاید این اتفاق هایی که افتاد منو اینطوری کرده ! 
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۳
!!

قوی بودنو نمینویسن ! بعد از ضعف حتما مینویسن اره ؟!

: |  جمعش کن ! قدرته ک ب ادم توانایی نوشتن میده
حتی اگ با قدرت از ضعفت بنویسی! 
بازم میگم امیدوارم ب فلسفه ی مختص و خوبی بررسی... 
من فقط مینویسم
فلسفی نیستم ! 
حتی هیچ جا نگفتم اما چشمامو میبندم و مینویسم
چون جای کلید های صفحه کلید رو حفظم 
بعضی وقتا غلط هم مینویسم دیگه ...
من به قدرت کاری ندارم .. به تمایلم به بدی ها کار دارم که منو به نوشتن در مورد اون ها شوق میده 
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۱
شوقت تو حلقت : |
مرسی :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">