آپدیت تمام شد 

چیه فکر کردی قالب وبلاگ عوض میشه ؟ 

فکر کردی شاد میشم ؟ 

نه بابا 

رنگ بندی سیاه و سفید برای یک شاه سیاه شطرنج خیلی هم عالیه

و برای همیشه قالب همینطوری خواهد موند 

شاید بعد ها توی صفحه خرت و پرت یه چند تا قالب براتون طراحی کنم ! البته اگه حوصله داشتم و سلیقه ام گل کرد ! 

توی روزنوشت ها که نوشته های معمولی با مخاطب های معمولی رو میخونید

خط خطی های شبانه متعلق به مهره های اصلی بازی زندگی منه

چه رقیب هایم از ارتش مهره های سفید شطرنج

که رفیقانم .. هم بازی هایم از ارتش مهره های سیاه

توییت ها یه سری جمله های کوچیک به یه سری آدم های کوچیکه ... چون زیادی کوچیکن برام

بیشتر از این وقت نمیذارم براشون

همین ...

این روزا خیلی چیزا عوض شده 

مثلا اون ربات بده رفته 

و من موندم

دارم به این فکر میکنم بیشتر یاد بگیرم

 بیشتر کار کنم 

و کمتر بخوابم

دارم به این فکر میکنم 

به آینده 

به آینده ایی که برام حکم همین الان رو داره 

به روزای خوب فکر میکنم 

به اینکه نخندم ولی خیلی ها رو به خنده وادار کنم :)


آقای ربات - آپدیت انجام شد . 

  • آقای ربات
  • جمعه ۳۰ تیر ، ۱۴:۲۴ ب.ظ
  • روزنوشت
  • بازدید : ۳۱۱

تعداد نظرات این پست ۳ است ...

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۰
بعله :/ خاص ... 
خاص ؟! 
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۲
:/ خب چه وضعشه ! آپدیت ... 
بعد میای میگی فکر کردین می خوام قالب عوض کنم ؟! :/ 
این کارای خاص چیه ؟! :/ 
چرا با روح و روانم بچه مردم بازی می کنی ؟! 


واا !! 
کدوم کار های خاص آخه ؟!!
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۵:۴۲
بغضم گرفت
آخی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">