من شاهم

همیشه هم شاهانه زندگی کردم

و خواهم کرد

در این میان به پیاده هایی که می آیند و میروند دل .. نه دل نمیبندم

من شاهم 

شاه سیاه شطرنج

من اصالتم را همیشه حفظ خواهم کرد

حتی وقتی که بازنده من باشم

پدر من . پدربزرگ من . پدر پدربزرگ من هم شاه بودند 

شاه در زندگی خودشان

بیخود نیست لقب خانواده ما پادشاه است

حال من آخرین نسل همان پادشاه هایم

من شاهم . شاه سیاه شطرنج

الان باید کمی مضطرب باشم ؟ نه نیستم ..

کمی دلزده باشم ؟ نه نیستم

من خوبم . من آرامم 

فقط به اندازه شاه سیاه شطرنج آخر بازی تنها شده ام

باید ببازم ؟ باید از صحنه بیرون بروم ؟ 

نه .. هرگز .. بازنده این بازی من نیستم

اگر نمیدانی بدان دخترک

همین چند روز پیش سپردمت کل زندگی تو را هک کنند

خودم که آنقدر سرم شلوغ است که تو را در میان انبوهی از پروژه و پوشه گم کرده ام

اما وقتی خبر گریه کردنت را شنیدم منصرف شدم

اگر نمیدانی بدان پسر جان

ممکن است تو یک پیاده سفید باشی 

ممکن است تو بازی را شروع کنی 

ممکن است به آخرین خانه برسی و وزیر شوی 

اما در نهایت میبازی 

چون من شاه سیاه شطرنجم

همانقدر تنها . همانقدر سیاه . همانقدر بی رحم

پی نوشت : شاید الان اسمم آقای رباته . اما من همیشه و همه جا شاه سیاه شطرنجم و مهره شاه سیاه هم همیشه باهامه .

آقای ربات - شاه سیاه شطرنج

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۲۶ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۲
انقدر متن خوبه که حرفی برا گفتن نداره ! جالب و جذاب نوشتی 
اگه امکان لایک داشت دیگه احتیاجی به نظر نبود ! 
همین 
عالی بود :)
احیانا یه دکمه موافق اون پایین هستش ! به عنوان لایک !! 

ولی شما لطف داری من اعصابم خورد بود یه چیزی نوشتم ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">