وقتی من شروع به دوست داشتن خود کردم

از آرزوی یک زندگی دیگر دست کشیدم

خودم را پذیرفتم

برای رشد تلاش کردم

امروز آن را تکامل می نامم

وقتی من شروع به دوست داشتن خودم کردم ، از دزدیدن زمان آزاد خود و طراحی پروژه های بزرگ برای آینده دست کشیدم

امروز فقط آن کاری را میکنم که برایم جالب باشد

آنچه را که دوست دارم و آنچه که دلم را شاد میکند

به آن شکل و ریتم مخصوص به خودم

امروز آن را سادگی می نامم

وقتی من شروع به دوست داشتن خودم کردم

از اصرار بر چیزهایی که باید داشته باشم و باید بخرم دست کشیدم

امروز فقط با چیزهایی که دارم روزها را میگذرانم و خوش میگذارنم

تا وقتی یاد نگیرم که از ابزارهایم چگونه استفاده کنم همه شان برایم بیهوده خواهد بود

امروز آن را دوراندیشی می نامم

وقتی من شروع به دوست داشتن خودم کردم خیلی چیزها فرق کرد

وقتی خودم را پذیرفتم

برایم مهم نبود هوا ابری یا آفتابی باشد

خوشحال بودم و شاد

برایم مهم نبود ساعت چند است یا حتی چند شنبه است

وقتی من شروع کردم به دوست داشتن خودم 

هر لحظه برایم یک شروع تازه بود

یک لحظه که باید برایش خدایم را شکر میکردم

وقتی من شروع به دوست داشتن خودم کردم

خیلی از مشکلاتم حل شد

امروز آن را خوشبختی می نامم...


آقای ربات - وقتی که 

تعداد نظرات این پست ۱ است ...

۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۱۱
خیلی زیبا بود...
مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">